Vipu fabuilee

Vipulla on hyvä edustus Helsingin yliopiston opetusteknologiakeskuksen järjestämässä epäkonferenssissa eli Konfabulaarissa. Konfabulaarissa esitelmät ovat fabuja: osallistujien ehdottamia ja vetämiä aiheita. Kuka tahansa osallistuja on siis saanut ehdottaa aihetta fabuun ja vetää session epäkonferenssissa.

Vipulaiset vetävät kaksi fabua tämän vuoden konfabulaarissa. Tiiminvetäjämme Lauri avasi keskustelua verkostoitumisen tarpeesta: siitä, että pitäisikö yhteistoimintaa järjestää aktiivisemmin ja olisiko sille aikaa tai tarvetta ja kuinka tälläistä voisi toteuttaa. Minna puolestaa paneutuu opiskelijoiden näkökulmaan fabussa, joka käsittelee tvt-taitoja geneerisinä osaamistavoitteina. Fabussa mielenkiinto keskittyy siis siihen, että yliopistoissakin olisi aika herätä huomaamaan, että millaisia tvt-taitoja opiskelijat opintojen aikana keräävät. Peli on siis avattu näillä teemoilla.

Mielenkiintoinen päivä  luvassa, olemme nyt puolivälissä.

Posted by Venla Virtakoivu

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.