OpeVeivit tänään 13.5 Dipolin Luolamiehessä

ellet jo ole paikalla niin suosittelen lämpimästi sovittamaan päivän aikatauluun vierailun Dipolissa OpeVeivit-tapahtumassa. Koolla on iso joukko opetuksen kehittämisestä ja tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytöstä kiinnostunutta ja kokenutta opettajaa, tutkijaa ja suunnittelijaa.

Nyt framilla on opetuksesta vastaava vararehtori Martti Raevaara joka herättelee meitä pohtimaan oppimisen haasteita aallossa. Seuraavaksi luvassa puheenvuoroja ja hyviä käytänteitä ja kokemuksia tieto-ja viestintätekniikan käytöstä Aallossa. Pari vierailijaakin on saatu mukaan: Jaakko Kurhila Helsingin yliopistolta puhuu Ketterästä opetuksesta ja Anne Salmela gradutyöskentelyn ohjaamisesta verkossa.

Osallistujat istuvat pyöreissä pöydissä ja pöytäliinoihin on lupa kirjata ylös esiin nousevia ideoita, aikeita, aatoksia tai ihan vain purnata nykytilan menosta.

Tule mukaan, ellet tänä vuonna ehdi niin tule ensi vuonna. OpeVeivataan silloinkin!

Posted by Venla Virtakoivu

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.