Miten meni omasta mielestä?

Kirjotan tämän blogipostauksen kahdessa osassa; ennen opettajien ja opponenttien kommentteja ja kommenttien jälkeen. Analyysi 29.5. ennen palautetilaisuutta. Kurssin harjoitustyö on nyt palautettu ja on aika pohtia kurssia kokonaisuutena. Sanottakoot, että tämä on ollut ehdottomasti vaikein harjoitustyö, jota olen opintojeni aikana työstänyt. Ero kandi- ja maisterivaiheen vaatimustasossa on selkeästi nähtävillä. Olen käynyt studion aikana melkoisen tunneskaalan …