Projekti puolivälissä – paljon vielä tehtävänä

Projektimme ylitti keskiviikkona puolivälin ja 11 viikosta on jäljellä 5! Projektin kuudes viikko oli ehdottomasti tekemisen viikko, ja suunnitelmat on nyt pääasiassa suunniteltu.

Pilotin osalta tekniikka toimii, ja saimme onnistunesti käytyä läpi koko tenttiprosessin ilmoittautumisesta palautteeseen. Kasassa on myös tarvittavat tenttikoneet; saimme Design Factoryltä lainaan Aallon koneita (osa TKK:n aikaisia), joista noin joka toinen toimii. Ei hätää, käytämme vain toimivia koneita.

Pilottikone Design Factorylla

Pilottimme toteutetaan kahdessa vaiheessa. Viikolla 33 aloitamme Aalto BIZ:n Information Technology Program (ITP) Book Examilla, sillä varsinaisen pilotin aikaan ohjelmaan osallistuvat opiskelijat työstävät projektejaan loppuun. Viikoilla 34 ja 35 avaamme pilotin muille kursseille.

Tenttejä voi suorittaa yhteensä neljällä koneella: kahdella Töölön Arkadiassa ja kahdella Otaniemen Design Factoryllä. Jokaisella koneella voi suorittaa kaksi tenttiä päivässä klo 12-16 ja klo 16-20.

Pilottivalmistelujen lisäksi suunnitelmamme pysyvää toteutusta varten on edennyt paljon. Pohdittavana on ollut esimerkiksi tenttimiseen liittyvät säännöt Aallossa ja eri korkeakouluissa. Tähän työhön saamme tukea mm. AYY:n Hannulta, kiitos hänelle!

Ensi viikolla on vuorossa ilmoittautumiset pilotin tentteihin. Jos haluat suorittaa tenttejä elokuun lopulla, pysy kuulolla!

PS. Tapasimme keskiviikkona Aallon viestintää. Tästä lisää ensi viikolla.

Posted by Antti

This entry was posted in Tenttiakvaario. Bookmark the permalink.