Yliopiston uuden organisaation karvalakkimalli esillä

Uusi karvalakkimalli (vasemmalla) on linjakkaampi ja tummempi kuin aikaisempi vuonna 2000 kokeiltu malli (oikealla).

Yliopiston uuden organisaation karvalakkimallin julkistamistilaisuus sai paljon positiivista   huomioita, kertoo Mirjami Ähkynä, organisaatiouudistuksen projektipäällikkö. Laine-yliopiston oman opiskelijan  Leinikki Napin suunnitteleman karvalakki tulee käyttöön jo 1.4.2022 Tässä lakissa huomioitiin aikaisemman ARVIOINTI2000-arvioinnin yhteydessä kokeillun karvalakkimallin saama usein kriittinenkin palaute ja tehtiin lukuisia muutoksia. Ähkynä lisää, että erityisesti lakin uusi tumma väri ja  miellyttävästä ENSTEX-kankaasta tehty sisävuori ovat saaneet kiitosta. ”Meille tulee paljon sellaisia soittoja, että ’Voi, koska tätä saisi ruveta käyttämään?”” iloitsee Ähkynä.