Pilottikurssit

Pilottikurssit on nyt saatu varmistettua ja ne ovat:

• CSE-C2400 Tietokoneverkot, tentti 9.4.
  • TU-53.1040 Organisaatiokäyttäytyminen, tentti 10.4.
  • TU-A1100 Tuotantotalous 1, tentti 9.4. ja 13.5.
  • TU-91.2500 Marketing, tentti 7.4. ja 14.5.
  • TU-22.1309 Aalto Introduction to Services P, tentti 10.4.
  • MA-94.1136 Hydrologia ja klimatologia, tentti 16.4.
  • ELEC-C1220 Automaatio 2, tentti 10.4.

Tiedotamme kursseille viimeistään ensi viikon aikana tarkemmista käytännöistä luennoilla sekä Noppa-sivuilla. Tulemme ottamaan jokaiselta kurssilta maksimissaan 50 opiskelijaa sähköiseen tenttiin. Kursseilla, joilla on enemmän osallistujia, vain osa pääsee siis tekemään tentin sähköisesti loppujen tehdessä sen normaalisti paperilla.

Sähköiseen tenttiin ilmoittaudutaan lomakkeella, jonka avaamme myöhemmin tällä viikolla. Massakursseilla (esim. Tuotantotalous 1) kannattaa olla vikkelä jos haluaa varmistaa mahdollisuuden sähköiseen tenttimiseen.

Ilmoittautumisen jälkeen lähetämme opiskelijoille ohjeet rekisteröitymiseen tenttijärjestelmään sekä tenttiin valmistautumiseen. Heidän tulee mm. ladata etukäteen tenttisovellus, joka tenttitilanteessa lukitsee tietokoneen estäen muun kuin tentin tekemisen. Lisäksi he pääsevät harjoittelemaan tentin tekemistä jo ennen varsinaista tenttiä.

Koska yliopiston tenttisaleja ei ole sähköistetty, pilottiin osallistuvien opiskelijoiden tulee varmistaa, että heidän tietokoneensa akku kestää koko tentin ajan eli noin 3h. Mikäli tentin aikana tulee ongelmia kuten tietokoneen hajoamisia, voi tenttiä jatkaa paperilla.

Posted by Juhana

This entry was posted in Sähköinen salitentti. Bookmark the permalink.