Yritykset ovat siirtymässä kriisin hoidosta uuden kasvun tavoitteluun – haasteina muun muassa osaajapula ja pinnalliseksi jäänyt digiloikka (Aalto-yliopisto, 24.6.2021)
Koronakriisissä pitää katsoa pidemmälle tulevaisuuteen – ”Kehitystuille voisi olla käyttöä myös nyt” (Talouselämä, 5.12.2020)
Koronakriisiä seuraa irtisanomisia, firmojen uudistuksia ja yrityskauppoja – Aalto selvitti yritysjohtajien tilannekuvaa (Tekniikka & Talous, 30.11.2020)
Koronakriisin vaikutukset: Yritysostot ja laajentumiset vähenivät (Verkkouutiset, 30.11.2020)
Yli 300 yritysjohtajaa kertoi koronakriisin vaikutuksista: jäädytettyjä laajentumistoimia, kiihtynyttä innovaatiotoimintaa ja uusia osaamistarpeita (Aalto-yliopisto, 30.11.2020)
Miten koronavirus on vaikuttanut yritysten strategioihin? – Kyselytutkimuksella tuotetaan tietoa päätöksenteon tueksi (Aalto-yliopisto, 25.09.2020)
Koronaepidemian toinen aalto tuo mukanaan uusia johtamishaasteita (Aalto-yliopisto, 28.08.2020)
Päivittäistavarakauppa selvisi koronakeväästä nopean kommunikoinnin ja joustavuuden avulla (Aalto-yliopisto, 10.07.2020)
Koronaviruksen vaikutukset liiketoimintaan ovat pysyviä (Kauppalehti, 07.05.2020)
Ei tehdä korona-ajasta suorittamisen olympialaisia (Aalto-yliopisto, 25.03.2020)